Overslaan en naar hoofdcontent gaan
Startpagina van itsme Customer Support Helpcenter
For user For business
Contacteer ons
Deutsch English (US) Français

Hoe kunnen we je helpen?

  1. itsme Customer Support
  2. FAQ
  3. Aan de slag met itsme®

Aan de slag met itsme®

  • Hoe kan ik mijn gsm-nummer aanpassen?
  • Hoe verander ik het adres in mijn itsme account?
  • Wat moet ik doen als ik een dual sim smartphone heb?
  • Kan ik andere personen toevoegen aan mijn eigen itsme account?
  • Kun je een internationaal gsm-nummer gebruiken om een itsme account aan te maken?
  • Hoe en waar kan ik mijn itsme® aanmaken?
  • Hoe maak ik met mijn eID-kaart (elektronische identiteitskaart) mijn itsme® aan?
  • Ik ken de pincode van mijn eID-kaart niet of de pincode werkt niet.
  • Ik wens mijn itsme®-account aan te maken met eID (elektronische identiteitskaart), maar ik heb de nodige software niet. Waar kan ik die vinden?
  • Waar vind ik mijn controlecode?
  • Kan ik mijn account op verschillende toestellen activeren?
  • Kan ik mijn itsme®-account bij meerdere banken gebruiken?
  • Hoe link ik mijn simkaart aan mijn itsme®?
  • Hoe kan ik mijn identiteitsgegevens updaten in mijn itsme®-account?

Niet gevonden wat je zocht?

Contacteer ons
Wettelijke Info
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Privacybeleid
  • Cookiebeleid
  • Documentoverzicht
Powered by Premium Plus